Samarbejdspartnere

Vi samarbejder med relevante skoler i forbindelse med den gode overgang fra børnehave til skole. Og så er et tæt forældresamarbejde selvfølgelig en høj prioritering for os. Børnenes trivsel og udvikling er vigtig for os, og hvis vi i samarbejde med forældrene beslutter, at der er behov for ekstra hjælp, indkalder vi vores samarbejdspartnere, som vi rådfører os med. Det er f.eks. Træningscentret for børn, Indsatsteam, Familiegruppen, en talepædagog eller Tværfagligt Team, som er en rådgivningsgruppe, der består af en sundhedsplejerske, en socialrådgiver, en pædagog og en psykolog.

Relevante Skoler

For at sikre de store børn den bedste overgang fra børnehave til skole samarbejder vi med Vester Mariendal Skole og Stolpedalsskolen, som vi besøger med børnene. På den måde skaber de sig et indtryk af skolen, inden de starter.